GLOBAL DJ O'BRUNI

• Obruni

GLOBAL DJ O'BRUNI

Beginnende dj O'Bruni ( maar met veel ervaring in dit genre) is op zoek naar plekken waar hij zich muzikaal kan uitleven.

Zowel openbare als prive feestjes.

Draai alles op het gebied van wereldmuziek.

Vrolijk, zomers maar vooral dansbaar !!!

Een greep uit 't genre:

Afro-music ( afrobeat,afrofunk,afropop,coupe-decale)

Latin ( salsa,merengue,bachatta,zouk,rumba,cumbia,brasil)

Balkan-Beat

Belly-Dance

Rai / Gnawa

Reggae / Ska

World-House

Speciale wensen? Bel of mail me en we komen er samen uit ! Tel 06-22242968 of jcm.vd.broek@home.nl

Doe dit vrijwillig, vraag alleen een bijdrage van 50 euro, over te maken aan de stichting FloJaMalawi ( info: www.flojamalawi.nl)

Omgeving: Den Bosch, Tilburg, Breda, Eindhoven

Hoop snel samen met jullie een SUPER SWINGENDE avond te beleven.

Groeten dj O'Bruni

ONE WORLD ONE PEOPLE

• modep

Gratis DJ? Beetje vreemd. Geld voor het goede doel? Kun je beter wel de gebruikelijke gage vragen in plaats van andere DJs uit de markt prijzen. Heeft je goede doel ook meer geld. Wie kan er nou werken voor een hele avond voor 50 euro.

Je verkoopt jezelf te goedkoop en verpest de markt voor serieuze djs.

• Obruni

Volgens mij heb je t niet helemaal begrepen.

Ten eerste ben ik een amateur dus weet ik niet wat “de gebruikelijke”gage is. ( interesseert me ook niet zoveel eigenlijk)

Ten tweede Zie ik het niet als “werken” maar puur als liefhebberij ( vind het leuk om als dj mensen kennis te laten maken met minder bekende muziek) Trouwens werk heb ik genoeg…..

Ten derde Verkoop ik mezelf niet…..ben geen hoer.

Ten vierde Ik ben zeer zeker wel serieus !!!!

Dus ik vraag me toch af wie hier nou vreemd is en doet???

De groeten

• Pollewob

Hallo,

Ik ben het helemaal eens met modep en je reactie lijkt wat geirriteerd. Je moet het werk wel serieus nemen een goede DJ draait niet voor zo weinig en weet wat de prijzen zijn. Maar als je met illegale muziek draait en niet ingeschreven staat bij de KvK dan kan het wellicht.

Pollewob

• Obruni

Helaas weer fout geantwoord. Of niet begrepen. Muziek die ik draai is legaal, gekochte cd's, en legale downloads ( e-music en mondomix-mp3).

Verzamel al wereldmuziek sinds 2001.

En waarom moet iedereen altijd maar bezig zijn met geld verdienen????

Er bestaat ook nog zo iets als liefhebberij……..

Daarbij zit rijkdom niet in je portemonnee maar in je geest, dus rijk word ik als ik mijn passie voor wereldmuziek met anderen kan delen.

Maar toch bedankt voor je reactie….zo sta ik in ieder geval weer boven aan in de discussie lijst.

En dat heeft tot dusver al een paar hele leuke swingende draai avonden opgeleverd……..

Met vriendelijke groet DJ O'Bruni

ps Nog iemand bij Angelique Kidjo geweest zondag ???? Was weer super !!!!!

• nanada

O'bruni wat ben jij een sjagerijn zeg. Wat doe je eigenlijk voor de kost?

Misschien zou je het leuk vinden als andere mensen dat gratis gingen doen omdat ze dat zo leuk vinden. Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Je komt zo zuur over. Je hebt vast een rot baan.

Modep. heeft wel gelijk, je ondermijnt iemands anders broodwinning door gratis te werken. Waarom zijn mensen met geld bezig? Nou de huur moet wel betaald worden en de AH deelt ook niet gratis uit omdat ze dat zo'n aardige hobbie vinden.

Dat je gratis draait …. ok. Maar het is niet ok om daarmee te adverteren. Je stoot wel het brood uit de mond van serieuze djs. De wereldmuziek scene is wat krenterig ingesteld. Een fatsoenlijke vergoeding voor je werk is best zeldzaam.

• Paul

Hoi,

Het gaat zeker slecht dat je steeds moet adverteren. Je kunt beter kwaliteit leveren i.p.v gratis draaien. Ze kennen je inmiddels.