Beste lezers,

Momenteel ben ik in brede zin onderzoek aan het doen naar ‘de belangrijke elementen van een willekeurig feest op het gebied van Wereldmuziek’, zodat de discothekensector daarop in kan spelen.

Zien jullie mogelijkheden om mijn Vragenlijst in te vullen? Opsturen kan naar Sjaouna@hotmail.com.

Alvast hartelijk dank voor de moeite! Wellicht dat er meer uitgaansgelegenheden komen waar je terecht kan om te genieten van Wereldmuziek…

———————– ———————— ————————–

Mijn leeftijd is:

Ο 15 – 19 Ο 20 – 25 Ο 26 – 29 Ο 30+

Mijn nationaliteit is:

Ο Europees/Nederlands Ο Zuid – Amerikaans Ο Afrikaans Ο Anders,nl:

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

Ik kom uit:

Ο Drenthe Ο Flevoland Ο Friesland Ο Gelderland Ο Groningen Ο Limburg Ο Noord-Brabant Ο Noord-Holland Ο Overijssel Ο Utrecht Ο Zeeland

Ο Zuid-Holland

Als ik uitga dan ga ik voornamelijk uit in:

Ο Drenthe Ο Flevoland Ο Friesland Ο Gelderland Ο Groningen Ο Limburg Ο Noord-Brabant Ο Noord-Holland Ο Overijssel Ο Utrecht Ο Zeeland

Ο Zuid-Holland

Ik ga voornamelijk uit naar feesten met de muziekstijl:

Ο House Ο R&B Ο Latin Ο Techno/Trance Ο Anders, nl:

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

Welke aspecten spelen volgens jou een rol bij het doen bezoeken van een uitgaansgelegenheid (3 antwoorden mogelijk)?

Ο Bereikbaarheid Ο Gratis en Schone toiletten

Ο Line-Up Ο Goeie Man/Vrouw verhouding

Ο Lay-out Ο Goeie Bezoekers/Grootte locatie verhouding

Ο Goed deurbeleid Ο Belichting/Akoestiek locatie

Ο Anders, nl: …………………………. …………………………. …………………………. ……….

Welke drempels ondervind jij bij het doen bezoeken van een uitgaansgelegenheid (meer antwoorden mogelijk?)

Ο Deurbeleid is niet optimaal Ο De communicatie uiting was ver te zoeken

Ο De prijs is te hoog Ο Bereikbaarheid

Ο Gekwalificeerd personeel Ο Te lange rij dus te lang wachten

Ο Verhouding man/vrouw Ο Leeftijd doelgroep te breed

Ο Entreeprijs te hoog Ο Temperatuur (bijvoorbeeld te warm)

Ο Anders, nl: …………………………. …………………………. …………………………. ……….

Hoe komen jullie aan informatie om een evenement te bezoeken (meer antwoorden mogelijk)?

Ο Internet (Mailing) Ο Internet (partyagenda) Ο Flyering/Posters/Stickers

Ο Mond-tot-Mond Ο Anders, nl: ………………………… ………………………… ……..

Welke informatie vind jij belangrijk om te hebben voordat je een feest bezoekt (meer antwoorden mogelijk)?

Ο Entreeprijs Ο NAW + Datum-gegevens Ο Populariteit (hoeveel mensen gaan er)

Ο Line-up Ο Dresscode, Ο Hetgeen wat het feest speciaal maakt /apartheid

Ο Anders, nl: …………………………. …………………………. …………………………. ……….

Hoe zou jij benaderd willen worden voor een willekeurig feest?

Ο Internet (Mailing) Ο Face to Face (door bijv. Latina’s) Ο Mond-tot-Mond

Ο Internet (partyagenda) Ο Flyering/Posters/Stickers

Ο Anders, nl: …………………………. …………………………. …………………………. ……….

Noem 1 succesvol feest voor jou. En noem de reden waarom dit feest volgens jou zo succesvol is?

Naam feest:

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

Reden succesvol:

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

a. Zou je een Zuid-Amerikaans(Braziliaans) / Latin feest bezoeken?

Ο JA Ο NEE

b. Zou je een Zuid-Amerikaans(Braziliaans) / Latin feest WEL bezoeken als er op het feest ook andere muziekstijlen gedraaid zouden worden?

Ο JA Ο NEE

Wat zijn volgens jou elementen die belangrijk zijn om een Zuid-Amerikaans(Braziliaans) / Latin feest te organiseren, wat potentie zal hebben?

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

Wat zou jou zover brengen om een Zuid-Amerikaans(Braziliaans) / Latin feest te bezoeken?

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….

…………………………. …………………………. …………………………. ………………………….