arabisch zingen

  • Senta

    Hallo!

    Wij zijn op zoek naar een Darbuka-speler die onze showgroep (oriëntaalse) dans kan begeleiden, o.a. voor onze show op 5 en 6 juni 2010.

  • Czs

    Hoi,

    Dat is mooi. Kun je me wat andere info geven?

    Ik begeleid orientaalse dans met darbuka.

    gr CSenta schreef:

    >

    > Hallo!

    >

    > Wij zijn op zoek naar een Darbuka-speler die onze showgroep

    > (oriëntaalse) dans kan begeleiden, o.a. voor onze show op 5

    > en 6 juni 2010.

  • Naaaima

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar, Darbouka- speler.. voor het begeleiden van buikdansen..

    groetjes, Naaima

  • Sononkinetic

    Beste Mensen,

    Leuke draad!

    Wij zijn opzoek naar Arabische zangeressen en zangers voor ons nieuw project (betaald!)

    Mocht je interessen hebben stuur ons dan een mail met je gegevens , motivatie en portfolio (met audiobestanden)

    We horen graag van jullie

    Met vriendelijke groeten

    Rob Vandenberg

    www.sonokinetic.com

    www.robvandenberg.eu

  • Czs

    Hoi Naaima,

    Ben je nog op zoek naar een darbuka speler?

    Ik ben er 1. Ben je op zoek naar darbuka begeleiding voor dans?

    groeten Corzas

  • M

    hoi allemaal : ik ben gek op muziek ,en ik kan goed zingen arabish ,ik heb geprobeert om te vergeten ,of gewoon thuis zingen maar het lukt me niet daaroom zoek ik iemand die zelfd belanstelling heeft om samen iets te doen .

  • m

    hoi Amal :ik weet het niet of je nog interes hebt .want ik heb ook mooi stem en ik kan arabisch zingen .

    mona2001@live.nl

  • Lisa

    Anonymous

    Hallo!

    H

    Ik zou graag (arabisch) amateur zangeressen/ muzikanten willen ontmoeten om samen arabisch muziek te maken, bijvoorkeur egyptisch en libanees muziek, in omgeving Rotterdam.

    lala

    Ik heb ook nog interess

  • Lisa

    Anonymous

    hallo,

    ik ben Arabisch, ik kan ook aardig Arabisch zingen. ik zong voeger voor mijn klasgenoten na schooltijden of wanneer zij een feestje gaven. ik vind het heerlijk om te zingen, geeft me goed gevoel.

    ben nu 27 jaar, ik heb er nooit iets mee kunnen doen!

    in Nederland zijn er geen scholen voor Arabisch muziek. Ik woon in Rotterdam, ik heb op verschillende manieren gezocht naar Arabisch zangles of iets in die richting. maar te vergeefs.

    als jullie ideeën hebben dan hoor ik het graag.

    Gr,

    Myriam

     Hoi myriam 

    Ik Ben ook op zoek arabisch les,  Ik heb interess 

    Ik hoor het graag