muziek en dans workshops voor kinderen

• BELLYDIDGE didgeridu&percussie

Het KinderDroomTheater geeft workshops voor kinderen van 4 tot 12 jaar, een mengeling van buikdans, percussie, theater waarin de creative vermogens en talenten van kinderen worden geprikkeld en vorm gegeven.

• Tamara Colle-Schaper

Goedenmiddag,

mijn zoon is binnen kort jarig en ik wil eens wat anders dan thuis zitten op zo'n dag nou dacht ik misschien is een leuke workshop wel iets voor mijn zoon en verdere kleine gezelschap. hij wordt 6 jaar oud en is gek op muziek en dans.

Nu is mijn vraag zijn er mogelijkheden in die richting dat we met een kleine gezelschap een leuke workshop kunnen bijwonen?

In afwachting,

Met vriendelijke groet Fam Collé

• Andrea Buning

Beste Tamara,

Ik zag uw bericht op het prikbord van wereldmuziek.

Nu is dit bericht al twee jaar oud en wellicht helemaal niet meer van toepassing, maar mocht u dit jaar weer op zoek zijn naar een mooie invulling als verjaardagsfeest, dan wil ik graag kenbaar maken dat ik kinderfeestjes geef.

Ik doe dit met mijn eigen bedrijfje dat Atelier wereldkind heet. Ik geef creatieve workshops aan kinderen waarbij kinderen spelenderwijs iets leren over een andere cultuur. De workshops bestaan uit muziek, kunst, dans, theater&culinaire activiteiten. Soms concentreert een workshop zich op 1 kunstvorm en soms worden meerdere kunstvormen met elkaar gecombineerd.

Ik heb nu 1 kinderfeest programma ontwikkelt dat zich op kunst&theater richt. Hierbij maken kinderen Indonesische wajangpoppen en spelen op het witte doek een traditioneel verhaal uit.

Een ander programma dat ik ontwikkeld heb staat nog niet bij de kinderfeestjes op de site, maar is hier wel zeer geschikt voor. Het heet Makena's muzikale reis door Afrika. Waarbij een pop (Makena) kinderen meeneemt op reis naar Afrika, waar we verschillende dieren tegenkomen en kinderen op diverse instrumenten kunnen spelen. Deze workshop is voor jonge kinderen ontwikkeld maar kan aangepast worden, zodat het ook voor oudere kinderen geschikt is.

Als u op de website komt zult u op het feestjes menu ook zien, dat ik feestjes op maat maak. Dan kunt u aanvinken wat u graag zou willen op het feestje (bijv kunst, muziek, theater enz) en wat voor thema er gebruikt moet worden.

Ik kan ook bestaande workshops aanpassen zodat het past bij uw aanvraag.

Mijn werkzaamheden zijn vooral in Utrecht&Amsterdam, maar ik kan in samenspraak de workshop ook elders geven. De feestjes worden aan huis gegeven.

Mocht u dus ook dit jaar weer op zoek zijn naar een geschikt kinderfeest,dan verwijs ik u graag door naar de website:

www.atelierwereldkind.nl.

Met vriendelijke groeten,

Andrea Buning.